Veel gestelde vragen 

Er kunnen altijd vragen zijn over onze diensten of produchten en graah helpen wij U hierbij.

Hieronder vind u vragen met antwoorden en mischien staat uw vraag er ook wel tussen 

Bol.com

Waarom zijn de prijzen op Bol.com hoger als op julie website?

De prijzen op bol.com zijn inclusief de verzendkosten en ook een gedeelte van de commissie die bol.com rekent om het product te mogen verkopen bij hun.

De marges op veel producten zijn zo klein dat we een gedeelte van de commissie die bol.com rekent wel moeten door berekenen in de prijs van bol.com willen we niet met verlies verkopen, we hadden het graag anders gezien.

U kunt altijd bij ons direct bestelling in onze webwinkel.

Ik kan een product niet vinden op julie site, die julie wel op Bol.com verkopen

In de productomschrijving van bol.com staat een EAN code vul deze in onze zoekveld in en het produkt komt meestal wel tevoorschijn.

in enkele gevallen verkopen we op bol.com produkten die we (nog) niet op onze eigen website verkopen. Wilt U deze producten via ons rechtstreeks afnemen?
Neem dan contact met ons op en we maken het in orde.

Verzending & bezorging

Wat zijn julie verzendkosten ?

actuele verzendkosten kunt u vinden op de pagina verzendkosten
hier vond U de verzendkosten naar de meeste landen 

Mijn pakketje is beschadicht ( tijdens transport )

Dit is heel vervelend voor U.
Wij kunnen helaas niet beinvloeden hoe de bezorgdienst met onze spullen om gaat,
maar we willen het wel oplossen voor U.

In dit geval vragen we U om een paar foto’s te maken als pakketje nog dicht is en als pakketje open is van de inhoud en deze naar ons op te sturen
via E-mail (info@qauariumwebshop.nl)  of via Whatsapp ( Komt nog ) graag wel Uw naam en bestelnummer vermelden.

Dan kunnen wij verhaal halen bij de vervoerder.
En wij lossen het op voor u, Wij willen u graag als tevreden klant.

U mag een pakket aan de deur ook altijd weigeren (maak dan even snel een foto als dat kan en laat het ons even weten dan weten we wat we terug kunnen verwachten)

Mijn Bestelling is nogh niet binnen, Wat nu?

Wij doen er alles aan om Uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden.
En we sturen (bijna) altijd een bericht als een bestelling is verzonden.

als Uw bestelling is verzonden dan is hij doorgaans de volgende dag bij U binnen*
op de dienstverlening van Postnl of DHL hebben we helaas geen invloed.
Het kan zijn dat ze een enkele keer iets later bezorgen.

Bij pakket post:
Raadpleeg dan de track & tracé die U ontvangen heeft via de mail.

Bij brievenbus post:
wacht 2 bezorgdagen, is het dan nog niet binnen neem dan contact met ons op en we kijken of wij nog iets kunnen achterhalen en hoe we het netjes kunnen oplossen.

* In drukke pereodes zoals eind van het jaar met feest dagen kan hetr wat langer duren

 

Heeft u een andere vraag?

Stuur gerust een Email 

Of Bel — 0643478853